Meyland-Smiths værdigrundlag

Meyland-smith og værdigrundlag

Værdigrundlaget tager udgangspunkt i Meyland-smiths overordnede strategi. De tre værdier danner basis for samarbejdet med terapeuter og institutioner, for udviklingen af nye produkter og for det interne samarbejde i virksomheden. De beskriver den virksomhed vi er, og den virksomhed vi ønsker at blive, i den forstand at de tjener som rettesnor, for den udvikling virksomheden foretager.

Værdierne er: nærvær, viden og funktionelt design og de er beskrevet mere detaljeret nedenfor.

  • Vi yder brugerne af vores produkter den bedst mulige service. Vi ønsker at opretholde et nært forhold til vores brugere og kunder så de ved de altid kan kontakte os for hjælp, råd og vejledning.
  • Siden grundlæggelsen i 1901 har vi oparbejdet en stor erfaringsbaseret viden, som vi anvender i udviklingen af nye produkter. Denne vil vi udvide gennem den tætte kommunikation med brugerne og et samarbejde med en række vidensinstitutioner.
  • Kvaliteten af vores produkter er essentiel. Vi udvikler produkter i tæt kontakt med brugeren så vi altid kan levere fremadrettede produkter som opfylder reelle behov hos vores brugere.

 

 

Vi deltager i et OPI projekt sammen med SCN Frederikshavn.
Projektet går ud på, at vi skal have verifikation for effekten af at bruge gangvogne. Den første bruger har allerede fået stor gavn af det og fået en langt bedre holdning, hvor hun før stod som en banan.
Se mere om projektet her.:
  
Nyheder

Husk at tilmelde dig meyland-smiths nyhedsbrev KLIK HER

Nyhedsbrevet fortæller kort om relevante nyheder og vigtige informationer fra meyland-smith

Følg os på vores facebook-side Du kan følge Meyland-Smith på vores Facebook side og holde dig opdateret med nyheder og produkter
Se vore YouTube videoer Følg med på vores YouTube-kanal, hvor vi løbende vil uploade videoer med demonstrationer af vores produkter.